neděle 14. října 2012

Bratři jak se patří

Od Darrena.

Flavi má nové vlasy. Trvalo celé dva večery, než bylo dílo dokonáno. Dovolím si zde ocitovat rozhovor vedený mezi mnou a Psiskem (a jeho bratříčkem, ač ten se přímo nezapojil).
Já: Tak co, Flavi? Jak se ti líbí tvůj nový účes?
Flavi: ... (ticho)
Psisko: Flaviho se ani neptej, protože jestli řekne, že ne, tak mě fakt nasere a poletí na ulici i s tím novým účesem.

Máme prostě doma veselo. :)
Můj osobní názor je takový, že Flavimu nový účes velice sluší. A myslím, že i kdyby ho Psisko vykopl na ulici, on by se na ní se svou vizáží snadno uživil. :D

6 komentářů:

  1. Jsem přesvědčená, že Flavimu ty vlasy sluší a i když si on třeba myslí, že ne, tak si na ně určitě brzo zvykne :)
    Jo, jo, tohle je takové to dobrácké špičkování mezi sourozenci... to se děje i v lepších rodinách!
    Chtělo by to nějakou fotečku, abychom ho všichni jaksepatří mohli obdivovat a ohodnotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flavimu se účes líbí, takže jsem z něj nemusel udělat bezdomovce. Teď ještě nějaké ty fotky, no.

      Vymazat
    2. Ano, ano, taky se moc přimlouvám! Není poblíž vás v Praze někde taková ta fotobudka? Mohl bys Flaviho pofotit tak - a ještě by to byla skvělá recese:-D

      Vymazat
    3. Copak o to, budky v Praze máme. :-) Ale jak tu fotku dostanu do PC, když nemám scaner?

      Vymazat
    4. Tady náležitě vidíš, jaký jsem osel:-D. Ale úlet by to byl:-D

      Vymazat
  2. Páni, obdivuju tvojí zručnost a trpělivost! Vyrobit paruku dá určitě zabrat... Já bych se o to ani nepokoušela, škoda materiálu:-)

    OdpovědětVymazat