úterý 6. listopadu 2012

Barvy podzimu a čajovna

Včera jsem slíbil, že vás budu informovat, pokud mi přibudou nějaké fotky, a své sliby se snažím dodržet. Mám tu dvě fotky z parku, které jsem fotil já s půjčeným fotoaparátem (díky, Anu) a dvě fotky z čajovny, které fotila Isaaca svým mobilem (přesto jsou velice kvalitní a ani nejde poznat, že nejsou pořízené třeba kompaktem).
Bohužel, než dostanu nějaký foťák do ruky (rozuměj než se s ním naučím pracovat), chvíli to trvá, takže se mi podzimní fotky přepálily, a to zrovna ve Flaviho obličeji. Navíc umím fotit jenom přes hledáček, ve kterém paradoxně vidím víc než na monitoru, který je větší, takže jsem Flavimu uťal špičku nohy (promiň, Flavi). Ale i přes tento nedostatek se mi výsledek líbí. Kvůli těm barvám. A když už nic jiného, aspoň si můžete prohlédnout Flaviho vlasy v přirozeném, denním světle a jeho nové skiny gatě, které jsem šil v pátek mezi půlnocí a druhou ráno. :-)


Tady se mi povedlo hezky vyfotit jeho rty. :-) Zvlášť když si to zvětšíte.

No a tady už jsou Flavi a Jesse Kai v čajovně. Omlouváme se všem, kteří utrpěli psychickou újmu (zejména Jessemu).

Flavi Utěšovatel: Nebuď smutnej. Pocem, já tě obejmu.

Jesse: Co to dělám? Co to dělám?!

8 komentářů:

  1. Pane jo, jak vedle Jesseho vypadá Flavi dospěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Ale tělo má Jesse dospělejší.

      Vymazat
    2. Těch svalů na rukou jsem si všimnul - překvapilo mně to. Víš, že mi v té nové paruce Flavi celkově připadá starší?

      Vymazat
    3. To je dobře, Flavi není žádné děťátko. :-) Mně připadá starší, zkušenější a víc sexy.

      Vymazat
  2. pageysflower: Krásné! Flavi-podzimní typ v těch hřejivých podzimních barvách. A Jesse vypadá napoprvé možná trochu vyděšeně, ale potom se mu to určutě líbilo. Možná, že sám sebe nechápal- ale podlehnout šarmu Flaviho je tak snadné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to, že Jesse patří do "páru" s Miquen a Schirrúem. :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já se jen bojím, že se do těch svých sítí jednou sám zamotá. Schirrú teď na něj má docela spadeno. :-)

      Vymazat