pondělí 7. ledna 2013

Přichází nová éra, tramtararáá!

Dneska mi Nudle pošle Flaviho s jeho novým face-upem, juch! :-) A já překypuju nápady na šperky a oblečky! Inspirovaly mě hlavně muzikály Moulin Rouge a Burlesque (do češtiny přeloženo jako Varieté).


A nyní to, na co všichni čekáte. Flaviho nová tvář! Mistrovská práce od VELMI talentované české umělkyně, Nudle.

A s parukou:

Bože, ty rty do srdíčka! Přesně tak jsem si to přál! A ty oční stíny... dokonalost. Je to prostě moje kurtizána. <3
Inspirací byla fotka od J. Saudka, Pimp and hooker:


Detail:

Viděl jsem ji prvně někdy loni na jaře v knize aktů významných českých fotografů a okamžitě mě uchvátila. No a když přicestoval Flavi a vyjevila se jeho pravá podstata, bylo jasný, že jednou dostane takovýhle face-up. Na poslední chvíli jsem místo plné rtěnky zvolil "srdíčko", protože to se mi u BJD už nějaký čas hodně líbilo. Obočí jsem chtěl nechat původní, ale vypadalo v kombinaci s očními stíny divně, proto ho Nudle udělala o něco silnější a výraznější. A jsem za to rád, protože je aspoň vidět, že pod tím vším make-upem je kluk.
Už se vážně nemůžu dočkat, až Flavi dorazí domů a zahrajeme si na šantán. :-)

2 komentáře:

  1. pageysflower: Už se nemůžu dočkat, až ho uvidím! A hlavně v nějakých šantánových šatech. Nudle odvedla opravdu skvělou práci, je umělkyně. Doufám, že to Flavi náležitě ocenil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čím dýl na to koukám, tím víc se mi to líbí. Akorát pro něj pořád nic nemám.

    OdpovědětVymazat