úterý 22. ledna 2013

Trocha hudby

Je libo trochu hudby z mého gramofonu? Zpívá smíchaný pěvecký sbor, Hlahol! :-D
Ne, jak víte, jsem "prosíravý". Takže Hlahol bych vám nepustil. (A už jsem vám říkal, že si baron Ringhofer pořídil telefon?)
No, ale dost Járy Cimrmana (i když Járy Cimrmana není nikdy dost). Už jsme si tu dlouho nepouštěli žádnou japan mjůzik. Musíme to napravit.


Hm, psycho diva. Asi vím, o kom ta písnička je.


Další j-rocková skupina, kterou mám docela rád, je DOREMIdan.



A tohle jsem měl už na starém blogu, ale líbí se mi to pořád. Teď, když se mnou bydlí Flavi, možná ještě o něco víc. Skupina Dolly. :-) Hmmm... dostal jsem nápad na photoshoot...


Nightmare a D'espairsRay tu neuvádím, to jsou moje nejoblíbenější VK skupiny, takže bych od každé musel vybrat tak pět písniček. :-D

3 komentáře:

  1. Ano, ano - Asie, věčný zdroj inspirace! :-)
    Na photoshoot jsem zvědavý!
    Též se momentálně potýkám s něčím asijským, co si žádá víc a víc mého zájmu... je to BJD... nevím, jak dlouho vydržím odolávat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BJD? Jak překvapivé! To bych do tebe neřekl. :-D Pověz nám víc.

      Vymazat
    2. Právě se ty obrázky snažím obohatit pár slovy... Takže za chvíli na blogu snad více:-)

      Vymazat