úterý 6. března 2012

Darren's entry

Je mi... už vcelku dost. Dost na to, abych měl rozum, nepouštěl si ve smyčce některé písničky z The High End of Low (album od MM - od koho taky jiného?) a netopil svou klávesnici v slzách při psaní poslední kapitoly Vzteklé mršky. Ale já to stejně dělám. A doufám, že na to nepřijde nikdo z práce.
Vypadá to, že jsem umělec. Navzdory tomu, že namaluju tak akorát prasátko z obdélníku, trojúhelníku a čárek, v životě jsem nesložil písničku a nikdy jsem neměl odvahu vzít Mrchu a předložit ji nějakému nezaujatému literárními kritikovi. Proč? Protože Kazana miluju. A urvalo by mi srdce i s aortou, kdyby o něm někdo prohlásil něco špatného. 
Mám ve svém okolí pár jedinců, kteří opovrhují lidmi s "rozervanou duší" a umělci obecně, protože nejsou praktičtí. Už vidím jejich výraz, který by nasadili při návštěvě těchto stránek. Já si nemyslím, že mám rozervanou duši, spíš jen trochu víc... senzitivní. Momentálně. Hm... momentálně dva roky. Jen ta intenzita kolísá. Ale svůj chladný rozum hledám ode dne, kdy se ke mně "Kazan" přišel vykoupat (neb jemu tekla v bývalém bydlišti vana a on se toužil ponořit do bublin). Dokonce si pořád pamatuju, co jsem mu tehdy, když se objevil na mém prahu, řekl: "No né! Kde ty ses tady vyloup?"
Chtěl jsem prostě říct... Co jsem tím vším chtěl vlastně říct? No nic, prostě mi šibe. NÁDHERNĚ mi šplouchá na maják. "Hrabká" mi, jak by řekl můj pejsáček.

38 komentářů:

  1. Tak to je sladký =D Víte, jste pro mě záhadou, oba. Ani nevíte, jak mi každej jedinej náznak vašeho vztahu ničí nervy, protože o tom musím čím dál tím víc přemýšlet a skládat si puzzle. =)
    A vy už mě dneska musíte mít plné zuby...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne, aspoň někdo píše komentáře. :)
      Náš vztah nedává spát vícero lidem. A často ani nám dvěma. To když se Psisko chruje a probudí mě ve tři ráno, protože chce pomazlinkat... to mi pak náš vztah opravdu nedá spát. :D

      Vymazat
  2. Nejdůležitější je, že jsi se svým stavem (více méně) spokojen TY! :)
    Hm, taky budu u poslední kapitoly brečet, i kdyby byla sebešťastnější..:) Tihle dva se mi do žebříčku narvali dost vysoko..^^

    OdpovědětVymazat
  3. Mrcha je tvoje dítě, jen tvoje, hezky si Mršku hýčkáš a to je dobře. Jsi dobrý spisovatel, opatrovatel, tvořitel, hýčkatel a Psiskovatel (tím mám na mysli, že má na tebe Psisko dobrý vliv).

    OdpovědětVymazat
  4. Já vím, že je to strašně ohraný, ale já prostě miluju šťastný konce. Dřív to tak nebývalo, ale to jsem za sebou neměla zkušenosti, jaký mám teď. Takže strašně moc doufám, že mě Mrška nepřivede do stavu urputnýho breku a okusování nehtů. :-) A jsem strašně ráda, že jsem si Mršku mohla přečíst. :-)
    Rhea

    OdpovědětVymazat
  5. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MpiciSJuPSw
    Tuhle znáš? V některých pasážích je to jako z pusy ukradený Charliemu.. (A od nich ji mám asi nejradši..:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Hrabky, hrabky... To se mi líbí! *poťouchlý smích*

    (Očekávám velký exodus z těchto stránek, neb se všichni zaleknou jejich šílených vlastníků :-D Ale já jsem jen hravý, imaginativní tvor. Nejsem blázen! Mám na to papír od prof. Weisse, kapacity v oboru psychiatrie a sexuologie! :-D)

    OdpovědětVymazat
  7. Leesil: Snažím se, seč mi síly stačí. Kdo jiný by to taky dělal?
    Hiroko: Neznám! Já už totiž českou hudební scénu moc nesleduju, skončil jsem u Oceánů a Shalom. :) Ještě si občas poslechnu Lucii, ale to už je taky hudba minulosti. Tohle se mi ovšem líbilo a souhlasím, že text se k Mrše docela hodí. Taky mě v klipu zaujala ta koupací scéna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UDG, mají úžasné texty a dost na tom staví, myslím, že víc než na hudbě nebo kráse. I když zpěvák má sympatický hlas... Jsou jedni z mála, které si občas poslechnu. I když na Kurtizánu mě teď zase jednou dovedla kamarádka. :-) (Koupací scéna! Ale vůbec nevěděj, netroubí na sprchu..^^ Ale ten klip se mi líbí tak celkově..)

      Vymazat
  8. Vypadla mi odpověď pro Rheu! Takže ještě jednou: Nemůžu, ne, beru zpět - Nechci! Nechci dělat spoilery, takže budu mlčet jako hrob. Jen bych možná řekl, že i šťastný konec se dá napsat tak, aby to bylo "neohrané", a smutný konec se dá úplně zazdít a udělat z něj kýč na druhou (třeba když autor zabíjí své postavy na efekt, bez hlubšího smyslu - jen aby dojal čtenáře).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem žádný spoiler ani nečekala, přece bys neprozradil velké finále. :-) Jen jsem tě chtěla upozornit na možné následky tvého psaní, jako je mé velké duševní utrpení a brekem znetvořená tvář v případě smutného konce.:-) Ale i kdyby, stejně bych musela Mršku chválit, protože si to prostě zaslouží. Takže se nechám překvapit a budu v šťastný konec jenom doufat.

      Vymazat
    2. Já myslím, že budeš brečet, ať to dopadne jakkoliv. :-D

      Vymazat
    3. Jo, asi máš pravdu. :-) A autor si to slízne. :-D

      Vymazat
    4. Ale neee, to mi budem brečet štěstím..*optimista až za hrob* Ale je fakt, že by se tu mohli rozdávat kapesníčky při vstupu..(obvzlášť pokud se tu opravdu objeví BN4..)

      Vymazat
    5. Hm, tak to jsem neměla to štěstí číst, protože jsem se s tvorbou jednoho z této dvojice setkala poměrně pozdě a on už měl svůj blog zrušený a nikde se nedalo nic najít. Takže, jestli se rozhodne sem BN4 dát a s přihlédnutím ke všem varováním, co jsem tu už četla, si asi vezmu k ruce dětskou plátěnou plenu. :-)

      Vymazat
    6. Ale aspoň se můžeš těšit. Ne že já bych se netěšila, Zátiší mám dokonce v tištěné formě.., což mi připomíná, že jsem úplně zazdila ten podpis, co jsem tak chtěla od autora! Sakryš! Příště! Akorát to chci na jiné dílko. ^^

      Vymazat
    7. A můžu se zeptat na jaký?

      Vymazat
    8. Číst váš rozhovor je opravdu zajímavé a příjemné. ;)

      Vymazat
    9. Rhea: Podle toho, které budu mít zrovna v Praze (ale postupně je chci podepsaný všechny, abych mohla víc machorvat..:D).. momentálně je to.. Ježiši..xDDD Minulej víkend jsem něco odvážela tak teď vůbec nevím! Ale měla by to být (snad) sága s Jarvisem..^^

      Darren: Ještěže tak! :-)

      Vymazat
    10. Tak to mě moc těší :-) Vypadá to, že tu budu okukovat hodně často. :-D

      Vymazat
    11. Počkej, to mi něco říká. Neni to publikovaný na ODG?

      Vymazat
    12. To jsem vůbec netušil, že toho máš tolik! Myslel jsem, že máš jen ten výbor z povídek ODG.

      Vymazat
    13. Psisko: Buhahaaaa.... Podceňujete mě pane! Mám i pohádky..^^ Budu je číst bratránkovi! ^^ Ten výbor z ODG je akorát pěkně svázaný, ten zbytek se ve složkách a na svazování teprve čeká..:-)

      Rhea: Jo říká ti to správně..^^

      Vymazat
    14. Taky bych si ráda přečetla ještě něco dalšího, co třeba na ODG ani neni......

      Vymazat
    15. Rhea: Já myslíš, že se dočkáš..:-)

      Vymazat
    16. To opravdu doufám, jen si myslím, že jsou ještě někde zašitý nějaký povídky, který nejsou ani na ODG a ani nebylo nabídnuto, že sem přibudou.:-)

      Vymazat
    17. ... Já pevně věřím, že ta možnost ještě přibude, třeba ty pohádky jsou vážně krásný. ^○^

      Vymazat
    18. Četla jsem asi jen jednu a ta byla vážně úžasná, takže věřím, že jsou úžasný všechny. Jenže si nejsem moc jistá, jestli opravdu budu mít možnost si je přečíst. :-( A nejenom je.

      Vymazat
    19. Uvidíme..^^ Ale aspoň se máme na co těšit..

      Vymazat
    20. Vy byste ukecaly a obměkčily mnohem odolnější jedince, než jsem já. :-) No dobře, povím vám, co mám v plánu - chci založit archiv na povídky, co bývaly na LG. Sem je dávat nebudu, protože jsem až příliš opatrný (a paranoidní jak Fox Mulder). Ale bude tu na ten archiv odkaz. Původně jsem myslel, že uveřejním jen Zátiší a BN4, protože to jsou asi tak jediné dvě starší věci, kterých si ještě pořád vážím. K některým povídkám se pak vážou vzpomínky, který už bych si radši nepřipomínal. Ale třeba takový To nic... to je vcelku zdravotně nezávadný. Mám na tu dobu, kdy jsem ho napsal, jen hezký vzpomínky, i když ty časy už jsou nenávratně pryč a trvalo mi celý čtyři roky, než jsem si zase dokázal pustit Erasure (ty jsme tehdy pořád poslouchali). S pohádkami je to stejné (btw: jsou jen dvě a jedna je na ODG).
      Asi ke každý tý povídce napíšu nějakej úvod, kde stručně vylíčím, jak vlastně vznikla a jakej k ní mám dnes vztah (a jak bych to dneska napsal jinak :-D). Nebudu jako pan Kulhánek, kterýho všichni nenáviděj za to, že odmítá vydat svý první knížky. :-)

      Vymazat
    21. Tak teď se radostí přímo vznáším u stropu a mám zamlženou mysl. :-D :-D Vážně skvělá zpráva. Fakt jsi mi udělal obrovskou radost. :-) A v podstatě už se nemůžu dočkat. :-) Já vim, trochu pospíchám sotva se rozhodneš, ale to se prostě jinak nedá. Třeba aby sis to nerozmyslel. :-)

      Vymazat
    22. Jo, a to dáš do archivu všechno, nebo si přece jenom necháš něco v zamčeným tajným šuplíčku?

      Vymazat
    23. Se vším do archivu! A moc se mi líbí ten nápad na úvody. Jsem na to moc zvědavá. A těším se. (Fox není paranoik, on toho jen ví víc než my všichni i okolo..:-))

      Vymazat
    24. Hmm, jednu povídku si asi v šuplíku nechám, protože to není ani tak povídka, jako spíš výron mýho tehdejšího zoufalství, za který se dnes stydím a ptám se sám sebe, jak jsem mohl bejt takovej vůl a trápit se kvůli někomu, kdo za to vůbec nestál. A pak jsou tu ještě tři FF. Za ty se taky stydím. :-) Stydím se, že jsem je vůbec napsal. Musel jsem být mimo. Vlastně ne, vím PŘESNĚ, proč jsem je napsal - abych se zavděčil širokému publiku, které tak rádo čte slash FF. Měl jsem tehdy období nekvalitních "rychlokvašek", a to jen proto, aby na stránkách pořád něco bylo a já měl dobrou návštěvnost. Ale pak jsem poznal, že to není cesta, kterou se chci dál ubírat. Že zrazuju svý vlastní ideály a klesám jakožto autor ke dnu. Už nikdy víc! Radši si budu držet svý tempo a budu ze sebe pouštět do světa jen to nejlepší, než mít každej druhej den slovesnou ejakulaci, aby mi neklesaly grafy na toplistu. Nemůžu držet tempo s autory, kteří každý den aktualizují své stránky (na druhou stranu - naše kapitoly jsou většinou tak 5x delší než jejich), nedostávám korunu za každý uveřejněný řádek a nejsem blogger. Ale pokud to tak někdo dělá (a já vím, že ano), pak je to jeho věc a já mu přeju hodně štěstí! :-)

      Vymazat
    25. Já FF nikdy nemusela a pořád mě to drží. Ale taky vím, že se to spoustě lidí líbí, i když ten důvod nechápu. Hmm, já mám zase období ve svým životě, za který se stydím. A když se na to zpětně podívám, taky se nechápu. Jak se říká, láska je slepá. :-)

      Vymazat
  9. Tahle povídka je originální, kultivovaná, zajímavá, dokonale napsaná, skvěle vypointovaná. A v hlavní roli Kazan, bytost skoro nepopsatelně barevná ... Smekám klobouk, Jackie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych se chystal založit stránku "Napsali o nás", tenhle komentář by byl mezi prvními, které bych na ni umístil. Děkuju mockrát!

      Vymazat