pátek 28. září 2012

Hádej, kdo to napsal

Vážení diváci, máme zde upgrade našeho soutěžního pořadu Hádej, kdo to řekl. A pozor, hned první otázka bude zapeklitá! :-)
Vaším úkolem je určit autorství u následujícího úryvku. :-) Kdo se trefí, něco vyhraje. Třeba sadu škrabek na ovoce. :-)
Takže, hádejte, kdo to napsal:

Felix se plížil dolů po schodišti. Našlapoval ještě tišeji než kočičí duch, a když se dostal do přízemí, bleskurychle proběhl chodbou, aby ho snad přeci jen někdo nezahlédl. Vklouzl do tenisek tak, že z nich de facto udělal pantofle, a nepozorovaně opustil dům.
Když se před necelými deseti minutami probral, zjistil dvě věci, v podstatě naráz. Uvědomil si, že mu polštář sklouzl na zem a že venku někdo štípe dříví. Vymotal nohu ze zapínání pokrývky, která se tam dostala bůhvíjak, klekl si a vykoukl z okna nad postelí. Ach! Při tom pohledu se rozvzpomněl na sen, který ho vzbudil uprostřed noci. A taky na to, jak se pak snažil znovu zabrat a vyvolat si ho zpět. Jenže marně.
Dole na zápraží se mu o kotníky otřela mourovatá micina. Pohladil ji po hřbetě, který okamžitě prohnula do oblouku, a teprve pak si vzpomněl, že má přece alergii na kočky. Rychle od té domácí šelmy odstoupil a čekal na první příznaky astmatu. Ty se však překvapivě nedostavily.
Bez snídaně vyrazil do víru malostatku. Za kůlnou opravdu někdo štípal dřevo a Felix si byl téměř jistý, že zná jeho jméno. Zamířil tím směrem, téměř proti své vlastní vůli okouzlen vůní venkova za letního rána, tou směsicí pachů sena, schnoucí rosy v jablečném sadu, zalitých zeleninových záhonků, králíkáren, stáje a chléva.
Jakmile zabočil za kůlnu, sloužící k úschově zahradního nářadí, spatřil rozložitá záda v červenobíle kárované košili a hýždě ve starých džínových kalhotách, z jejichž zadní kapsy čouhal cíp zeleného bavlněného kapesníku. Vojtěch se rozmáchl sekyrou a zkušeně přepůlil jedno menší polínko.


A možnosti. "Zjednoduším" vám to a dám vám jen dvě. :-)
a) Kid de Faune                            b) Psisko

Tak kdopak vyhraje sadu škrabek na ovoce?*




_______________________
* Pořadatel si vyhrazuje právo nevydávat ceny v případě své hmotné nouze.**

** Pořadatel si vyhrazuje právo útěku v případě útoku rozzuřených soutěžících.

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jsi si jistá? Tuto možnost jsem neuvedl. :-)

      Vymazat
    2. No, protože máš pravdu (a já se odvolávám na dodatky pod čarou, takže žádné škrabky nebudou :-D). Dva odstavce z úryvku napsal před dvěma lety (a asi třemi měsíci) Kid, tři jsem napsal včera já. Můžeš hádat, kdo napsal co. :-) Je to vlastně jednoduchý, zvlášť když ti napovím, že tohle je začátek kapitoly. Takže stačí zapojit selský rozum. :-)

      Vymazat
    3. Hmm a mám po škrabkách:-D
      Už nic nehádám!

      Vymazat
    4. I když počkej! Já doma pár nepoužívaných škrabek mám! Dokonce jsou ještě zabelený. Chceš je? :-D

      Vymazat
    5. Radši ne, jsem schopná si uříznout prsty i škrabkou:-D

      Vymazat
  2. pageysflower: Já jsem si taky myslela , že to napasali oba, takže opět vyhrávám prdla-, prdla-, prdlačku!
    Za to mě doma tak nepochválej, až mi spadnou brejle!
    Ale to nevadí, já jsem si teď se škrabkou užila celý víkend! Nebo nebyla by tam nějaká jiná cena? Třeba vylepšený mop na podlahu, který uklízí sám od sebe, páč máme dneska chodbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že bys ty škrabky nechtěla tak jako tak. Jsou totiž na ko... kokodák. :-)
      Vylepšený mop by se mi taky hodil. Je totiž na kykyryký, když musíte celou místnost vytírat hadrem na kolenou (ač Darren říká, že ta moje poloha, kterou při tom zaujímám, docela sexy :-).

      Vymazat
    2. pageysflower: To já zase radši vytírám na kolenou, páč musím přiznat, že ten můj mop, co jsem dostala od babičky je na součástku z koně :) Furt se mi to sklapuje a tou tyčí jsem tuhle málem vysklila dveře. Takže bych Ti ho klidně dala, vůbec by mi to nevadilo. Já to mám na kolenou rychlejc ( jak při tom vypadám mě nějak netrápí) :D . Jestli vypadám sexy, tak tím líp! :D

      Vymazat