neděle 17. května 2015

Velké DÍKY

Sice nejsem schopen vyplodit rozumnou větu, přesto cítím potřebu napsat pár řádků jako poděkování Belldandy za to, že se mnou neztratila trpělivost a dovolila mi udělat s ní rozhovor. Ano, tak to vnímám já. To pro mě byla čest odpovídat na její otázky, i když ona to možná vnímá opačně a cítí se být poctěna tím, že jsem jí věnoval čas. Shrňme to tak, že ten čas a pozornost jsme si věnovali navzájem. A já si to opravdu užil. 
Pro ty z vás, kteří neví, kde rozhovor najít, přidávám odkaz: Psisko: ... nedokážu žít s jedním jménem celý život ...

6 komentářů:

  1. díky brácho, tiež som si užil tvoj rozhovor a díky aj belldandy za schopnosť vysať z teba hĺbkové info :-)
    dostal som ďalšie odpovede, ďalšie puzzle zapadli do skladačky "tajnosnubný spisovateľ hyenieho pôvodu" i dosť námetov zasa nad tebou premýšľať... si mnohovrstevný živel s boľavou dušou, si hrubé leporelo a každá nová stránka zasa prekvapí, si večný bojovník s egom a tak málo bytostí ti asi rozumie... vážne by som chcel byť jednou z nich

    hmm, máme nádej, Psisko neskloní žhavý brk, nie, Psisko zasa príde a ponúkne svoje myšlienky na dlani, na webe, napospas nevercov ak som ja... díky, brácho, som fakt rád, že si :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za Tvoju spoveď. A ešte raz veľmi pekne ďakujem, že si sa vrátil♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já souhlasím, shrňme to tedy tak. :) *smeká belldandy pomyslný klobouk*

    OdpovědětVymazat
  4. Vdaka, ze sa s nami delis so svojimi myslienkami, vetami a pocitmi. Pises pekne, originalne a zaujimavo...

    OdpovědětVymazat
  5. Jste všichni skvělí! :-) Dík, že se sem vracíte a máte trpělivost s netrpělivým štěnětem. :-)

    OdpovědětVymazat