pátek 1. května 2015

Obnovil jsem blog a teď nevím, co dál. Pokoušel jsem se něco napsat, čistě z vnitřní potřeby, ale jako by něco bránilo myšlenkám, aby se seřadily a vzaly na sebe podobu slov. V hlavě mám vakuum a mimo ní jeho přesný opak - hrozný přetlak. Ne, už nechci jenom psát. Já chci žít! Žít svůj dávnej sen, pro většinu lidí naprosto nepochopitelnej. Ta touha je tak silná, že přicházím o rozum, o soudnost i o dobrý vkus. Bez toho napíšu leda tak kopii Padesáti odstínů šedi. Bude se to jmenovat Padesát odstínů hnědi.

6 komentářů:

  1. Vítam Ťa medzi živými... myslím, že momentálne sa tvoj „čas čistí“, triedi, zase raz prepisuje podstatu... preto v bodko-hlávke ideo-prázdno a okolitý pretlak pomáha v selekcii. :-)

    Žiť svoj sen? Hech, koľkí túžime... a nedostáva sa nám... vitaj do klubu nenaplnených, súžiacich a tristne zahorklých... btw, Psisko... zvykaj si :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tohle si nezvyknu nikdy, protože nechci zahořknout.

      Vymazat
  2. Nemusíš "zahořknout" stačí sa na určitý čas zmieriť s tým, že sa Ti možno sny nesplnia, lebo sa plnia veľmi ale veľmi zriedkavo, ale dúfať môžeš vždy. Mám veľa rokov a môj najväčší sen sa splnil až teraz. Doteraz som fungovala, lebo sa to tak robí, teraz na chvíľu žijem...

    OdpovědětVymazat
  3. Jeej, vratil si sa a ja uz v panike, co sa stalo, ked tvoja stranka nefungovala.
    Vies ako sa hovori, zivot je tazky, jeden z najtazsich. Ale verim, ze ta stretnu aj mile chvile, stretnutia a nejaky ten splneny kusok aj z tvojich snov.

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře,chyběl jsi nám.Žij přítomností,nevíš co tě čeká za rohem,hlavně nedepči.Máš své dvacatero,zapracuj na sobě, zkoušej to dál. Uvědomuješ si, že je potřeba na sobě něco změnit,to je přeci výhra. S tvou vizáží a mládím, se přeci nemůžeš vzdát .

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem asi velice šťastný člověk, protože každý sen, který jsem byla schopná ve své hlavě jasně formulovat a vynaložit na jeho uskutečněnjí aspoň nějakou minimální aktivtu, se mi až doposud vždycky splnil. Tak já ti přeji, aby se ti tvé sny také plnily. A hlavně hodně elánu do života. Tvým čtenářům pak přeji, aby Psisko třeba jednou dostal taky elán na psaní. Naše heslo: Psisko, spiš to! - Nicméně pamatuj, že tvůj život je přeci jen na prvním místě. :)

    OdpovědětVymazat