čtvrtek 12. února 2015

Uff!

Jsem totálně vyřízenej. Chodit po angíně každej den patnáct kiláků s těžkým báglem vážně není to pravý vořechový. Po nemoci se nemá sportovat. Jo, tak to vykládejte na poště. A dneska nám nacpali ještě i Naši Prahu 9, která je "těžká jak stará svině" (slova mojí kolegyně). Ale! Hlavní je, že mám za sebou první hodinu švédštiny. Hrozně mi chybí psaní (od pondělka jsem na povídku zase ani nesáhl, nebylo kdy - domů se chodím jen vyspat), takže ta včerejší švédština byla takový jediný světýlko ve tmě. :-) Jo, a byl jsem docela v šoku - naše lektorka vypadá ÚPLNĚ jako Frida! Takhle jsem si ji představoval. Mě fakt vomejou. :D Krom toho jsem tam potkal spoustu interesantních mládenců. Ano, mládenců, čili nic pro mě. :-D Já pod třicet nejdu.
Btw: Zatím nejšílenější švédské slovo, jaké jsem kdy slyšel, je sjuksköterska - zdravotní sestra. Ani nechtějte vědět, jak se to vyslovuje. Tak to je asi vše. Hej då!

2 komentáře:

  1. na pošťáckých toulkách Prahou vem „enerdži“
    všem hloupým hubatým drbnám z pavlačí
    „ic kould uvedr“
    ber svetr!
    angína je zlej pán
    rozdá ještě pár rán

    to je gól, lektorka Frida!
    „svensku“ čeština střídá
    Psisko kolem čmuchá
    pohledem mladíky kuchá

    „Já pod třicet nejdu!“
    beru tamtoho sexi strejdu
    přibalte i chtivú „sjukskötersku“
    ložnice jak po velkém třesku!

    ťažko dneska
    tala svenska
    o týždňov pár
    koniec chmár
    s Bernim pár...

    :-D

    tvoj žvanil, priateľ Puntíkatých Punťov, Hyen a kamarádíček Psiskov :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prajem skore nabratie sil po chorobe. Aj u nas na Slovensku pol naroda maroduje😊

    OdpovědětVymazat