sobota 7. února 2015

Co bůh spojil... (část 4.)

Keep madness and carry on!

Číst kapitolu


Tohle sice není ve Stockholmu, nýbrž v Malmö, ale hrozně se mi to líbilo

11 komentářů:

  1. takže setkání po letech , začínám mít docela starost jak to ti švédové přežijí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Švédové jsou houževnatí a Kazan už snad nikoho zabíjet nebude. :-) Spíš bych se bál, jestli to přežije Charles.

      Vymazat
  2. Osobně bych se spíš než tahat Kazana pryč sebrala a jela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako dočasné řešení by to asi šlo, ale ten pes potřebuje vyvenčit. :-) A v ČR nemůže beze strachu vyjít na ulici.

      Vymazat
    2. Domluvit se s Kazanovým bratrem a Kazana překvapit. A poté osobně dohlédnout na to, že skutečně z republiky vypadne. Prostě si ho vyvenčit sám.

      Vymazat
    3. Jo takhle to myslíš. Hele, nelez mi do hlavy, jo? :-D

      Vymazat
  3. Žeby sa aj na Kazana trochu pousmialo šťastie, keď ho zbavilo toho sadistu? On asi nič nedostane len tak zadarmo... Teším sa na stretnutie Zdenka s jeho šteniatkom, ale zároveň mám z toho strach. Stále je medzi nimi strašne veľa vecí ktoré sa stali a nedajú sa spraviť. Som zvedavá ako budú fungovať.

    OdpovědětVymazat
  4. Som ti veľmi vďačná za obnovenie blogu. Jeho zrušením som prišla o možnosť kochať sa Tvojou poslednou tvorbou a "Co bůh spojil" som fakt nestihla prečítať. Tento deficit musím urýchlene napraviť. Díky, si moje "Chmůrne sluníčko"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, radši fakt "urychleně". Než mi zas rupne v kuli.

      Vymazat
  5. Štyri kapitoly hutného príbehu... opäť výborne spracované, priam prešpikované reáliami severu. Díky Psisko za Tvoj čas venovaný štúdiu Švédska... som plný nových informácií a poučený až po okraj. Oceňujem prepojenie story s časťami krajiny, jej zvyklosťami, opisom ľudí, naturelu a celkovú detailnú skĺbenosť života Charlesa s novým prostredím.

    Život, zločin a trest – javia sa ako hlavná niť príbehu – čakal som viac Kazana, priznávam. Ale moje očakávanie predčil Ch. – zlomený, stratený, zničený a predsa bojovník – pripomína mi teba, Psisko. Silno.

    A tak díky za nové severské info, za čas úsmevov nad textom plných „pečate myšlienok Psiska“, nad slovnými hračkami, obnažením citov i pocitov Ch. Užil som si výborné čítanie, stavy zamyslenia, smútku, prekvapenia, zloby i nádeje... hlavne!
    Túžil som vyraziť za Cárom, bondovsky oslobodiť Kazana a oblúkom ho katapultovať k severským hraniciam. K Ch., k ich zlomenej psycho-láske... lebo patria k sebe.

    Viem... vie to aj Hyena... ok, preto štyri kapitoly prerodu, sebapoznania, výkonu trestu...

    Ale štyri sú veľmi málo, úboho málo... dopraj nám viac, pán spisovateľ a ukoj naše zvedavé hlavy, upokoj nekľudné duše... Tvoj Charles a Karaz čakajú, my tiež......:D




    Sorry, brácho, skôr to nešlo.

    OdpovědětVymazat