neděle 8. února 2015

Nedělní chvilka poezie aneb Vzteklá mrcha ve verších

Tak jsem si zas po dlouhý době vzal do ruky svůj deník, do kterýho píšu tak jednou dvakrát za čtvrt roku, abych zaznamenal důležitý mezníky v mým životě. Je to zajímavější než celá timeline na facebooku. A někde na pátý stránce zmíněnýho deníku jsem objevil "báseň". Není u ní datum, ale jsem si jistej, že vznikla někdy v červnu 2013. To bylo dost zlomový období a hodně jsem o sobě tehdy přemýšlel (no, to jsem vlastně dělal vždycky). Docela mě překvapilo, jak na mě ta básnička pořád sedí. Vlastně... teď na mě sedí možná víc než před tím rokem a půl.
Tak se o ni s váma podělím:

Nehlaďte mě, nekrmte,
a už vůbec z ruky,
do krve vás pokoušu,
hlavně pěkný kluky.

Nemám špatnou výchovu,
nejsem vzteklá mrcha,
jsem jen plachý psisko,
co před lidma prchá.


Taky už jste slyšeli o toulavejch nebo týranejch psech, co ze strachu pokousali někoho, kdo je přišel zachránit? Většina z nich minimálně uteče. A já to dělám taky, je to silnější než já. Přehnanej pud sebezáchovy, co mě ničí.  

4 komentáře:

  1. nejsem pěknej, jenom kluk
    že do krve rafáš, je mi fuk
    vzteklá mrcha i psisko na úprku maj duši
    touží být milovaní, podrbat ocásek i uši

    opět a opět k tobě vztáhnu holé ruce
    zdolám tvou plachost pomaly, né prudce
    klečím před tebou, doufám, náruč vzývá
    couváš, váháš, nevěříš... hm, tak to bývá

    nevzdám to! hleď do mých očí, slyš srdce
    „chci být tvůj bližní, né bič“ usměju se trpce
    dám ti sebe, domov, bezpečí i lásku
    si nadále volný, nikdy na provázku...


    ( sorry za chyby, čeština nie je jazyk môjho zobáka ) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje čeština je lepší než čeština mnohých Čechů. :-)

      Vymazat
  2. děkuji, Milý Příteli, jsem vážně poctěn :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Prajem Ti aby si našiel niekoho, komu uveríš natoľko, že mu tú ruku neodhryzneš a kto uverí Tebe tak, že sa bude pokúšať dotknúť sa Ťa kým neuveríš:) Niekoho takého ako píše hir movem:)

    OdpovědětVymazat