úterý 31. ledna 2012

Stromovka ve fotografii

Opět jsem byl donucen zveřejnit svou tvorbu! Nóóó... já ve skutečnosti zveřejňuji děsně rád! A ještě radši poslouchám ódy na svůj všestranný talent. :-D
I když přiznávám, že co se umělecké fotografie týče, jsem stále začátečník. Digitální zrcadlovka (SONY DSLR-A200) se mi dostala do pacek teprve loni na podzim a moc jsem toho s ní ještě nenafotil. Pořád se učím a některý věci se možná ani nenaučím, neb i japonština mi připadá jednodušší než optika a fyzika obecně. Kompozičně mi to taky občas ujede, protože já to v tom hledáčku prostě nevidím, zvlášť když je to v rozích nebo hodně na okraji. Strašně nerad ořezávám nebo jakkoli upravuju, ale občas není zbytí, když je mi líto odepsat jinak dobrou fotku jen proto, že mi do záběru zrovna vběhl nějakej igeliťák. :-)
A taky - nečekejte záplavu fotek! Tu mám jen na kartě a časem ji smažu. Z těch třeba padesáti fotek si pak nechám a lehce upravím (např.z nich udělám černobílé) ani ne pětinu. 
Taky mě docela baví vymýšlet těm fotkám názvy. :-) A abych vás navnadil, tady jsou názvy těch posledních:
1. Dva páry
2. Potkali se u kolejí
3. Praha, město snů
4. Darrenův portrét
5. Fotograf na kolejích (sebevražedný sebeportrét)

Takže jestli chcete vidět pár pokusů o uměleckou fotografii, klikněte na ikonku. 

Stromovka, 31. ledna 2012

6 komentářů:

  1. Mam moc ráda černobílé fotky,působí na mě tak nostalgicky a mile.Marně jsem hledala Darrena,než jsem si přečetla popisek.Milý humor ,to já ráda.Je zajímavé,že někdy se podaří něco o co se nesnažíme ale běda když chceme.Takhle vzletně reaguju na tvůj autoportrét.Ano,ano všestraný talent,fotečky příjemné na koukání a zamyšlení, zvlášť s tvým popisem nemají chybu

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je ta s tramvají! Hrozně se mi to tam líbí, ta točna je prostě úžasná (a to já jinak železnicím a vším s tím souvisejícím nijak nefandím..) Je to jedno z míst, který se mi na stromovce moc líbí..(pak je to ještě ten rybníček s kačkama a místo, kde jsou udělané tunýlky z vrb..^^) Ta fotka se ti moc povedla, za to čekání to stálo.
    Oba portréty se nám moc líbí. Ale Darrena je vážně těžké zahlédnout (jak by to taky mohlo být lehké, když je anděl strážný..:-)) Ale jinak se mi ta fotka hrozně líbí, tak totiž vypadám většinou i já, když si to mě, nějaký to psisko rozjívený přihasí..:-D
    Tak ti moc děkuji. Je to vážně poklad. :-)
    A ta paní s kandelábrem v zádech. Hahaaa...XDDD Ale přemýšlela jsem, jestli by to nešlo retušovat v gimpu? Zkoušel jsi to? (Gimp je na netu volně k dostání, takže to v něm zkus..:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, se mi ten konec trošku rozhodil, takže ti to tady dávám ještě jednou a správně..:-)
    ---
    Oba portréty se nám moc líbí. Ale Darrena je vážně těžké zahlédnout (jak by to taky mohlo být lehké, když je anděl strážný..:-))
    A ta paní s kandelábrem v zádech. Hahaaa...XDDD Ale přemýšlela jsem, jestli by to nešlo retušovat v gimpu? Zkoušel jsi to? (Gimp je na netu volně k dostání, takže to v něm zkus..:-))le jinak se mi ta fotka hrozně líbí, tak totiž vypadám většinou i já, když si to mě, nějaký to psisko rozjívený přihasí..:-D
    Tak ti moc děkuji. Je to vážně poklad. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fota se mi líbí, tramvaj jedinečná, ale nejlepší je prostě Darren, je vidět, že ho máš opravdu rád. Nabízí se nápad, fotit jen lidi, co jim něco odněkud čouhá. A to s těmi neplánovanými a plánovanými fotkami je věčná pravda.Potěšílo!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem lempl. Anebo spíš chlap - nestíhám dělat víc věcí najednou. Podnikání jednoho zmůže! Měl bych si najmout účetní(ho). A překladatele/ku. :-D
    Prostě... Chci poděkovat za komentáře! Možná už k tomu nebudu mít příležitost, zítra jdu totiž k zubaři. :-( Darren mě tam po půl roce dostal. Teda dostane. Ano, mám ho vážně rád. Protože nebýt jeho, asi bych si prostě jen koupil nějaký lepší prášky a zkusil tu příšernou bolest zvládnout. Ale takhle to nejde pytlikovat donekonečna. Takže i když se bojím, na druhou stranu se těším, až mi ten zub vyrvou a já budu mít pokoj. Kdybych se ale už nikdy neozval... tak jsem zemřel paní zubařce v křesle.

    OdpovědětVymazat