pátek 6. listopadu 2015

Jelen s cínovými parohy: 7. kapitola

Lišák a punčošky

Číst kapitolu zde

6 komentářů:

  1. Nejsem ochočitelný typ. Nechci se nechat ochočit. V tomhle jsem si zcela jistá, no ačkoliv... pane sobe...? Každopádně tohle mě dostává prakticky do kolen. Jenže to docela dobře může být i tebou, drahé Psisko.
    Pokaždé, když se dočkám nové kapitoly, jsem nadšena. A pak je tu ten pád a zase další nekonečné čekání. Hrůza a bída :-D Za kterou ti ovšem děkuji a znovu se obdivuji tvé spisovatelské dokonalosti.
    (Představy týkající se Mistrů z řádu Jedi a jejich učedníků mě nikdy neopustily a nikdy mě neopustí! :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že nejsem jediný "úchyl", který sledoval Hvězdné války kvůli něčemu úplně jinému, než jsou bitvy ve vesmíru. :-D Občas mám jakési nutkání se literárně vrátit ke své sci-fi, jenže nevím, jestli tenhle žánr vůbec "umím". Psal jsem ho naposledy někdy v sedmnácti. (Abych předešel případným dotazům: Ne, rozhodně zde nehodlám zveřejňovat nic, co jsem napsal v sedmnácti, neb se nemíním historicky znemožnit. :-D) Vždyť on i ten můj Mistr nějak změnil bydliště, už nežije na cizí planetě a nelítá vesmírnou lodí, je to pozemšťan a lítá tak maximálně do Švédska. :-) Ale pořád je to můj Mistr.

      Vymazat
    2. To bych si netroufla ani navrhovat! :-D Ovšem troufnu si navrhnout alespoň malý, takový téměř výzkumný pokus o sepsání něčeho podobného. Nedoufám však v kladnou odezvu, to aby sis nemyslel, že mě snad zklameš.
      Každopádně Mistr je zkrátka Mistr i bez světelného meče, stačí, že má jaksi... jiný meč. A možná i efektivnější, protože píchání s ním není tak smrtelné a lze opakovat. :-D

      Vymazat
    3. No... tak až se zase jednou budu "flákat doma" (jak kolegové nazývají moje marodění), tak snad. :-)

      Vymazat
  2. Pippy bez pipiny a já bublám smíchy a mám pocit, že mi to dlouho vydrží :)) Krásné, mazlivé čtení. Náš zrzounek má zavařenou hlavičku, už se mu to tam pere, skáčou mu myšlenky, které odhání ale oni se mrchy vrací :) a není divu, taková péče a láskyplnost a vyznání, koho by to nedostalo do kolen. Jsem moc zvědavá jak to budou řešit s bydlením, Renar určitě nedovolí aby se vrátil jeho Padavan k otci nebo šel na ulici, tedy doufám. Děkuji a moc se těším pane Psisko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by určitě nedovolil. A kdyby jo, tak bych to nedovolil já. :-D Otec by měl jít konečně do sebe, ale je otázka, jestli někdo takový je toho vůbec schopen. Už jsem zažil plno překvapení od lidí, od kterých jsem to nečekal, ale tohle by byl běh na dlouhou trať. Vlastně jsem rád, že nikoho až tak zabedněného osobně neznám a že se s podobnými blby setkávám "jen" v diskuzích na netu. :-)
      P.S.: Děkuju za komentář.

      Vymazat