neděle 25. října 2015

Jelen s cínovými parohy: 1. kapitola

První kopačky

Úvodní "rychlokapitola", v níž se vypravěč setkává (rozchází a pak znovu setkává :-) s Magdou a také s jejím (později jeho) Pánem. Aneb autor si připravuje živnou půdu pro dobrý růst a vývin svého příběhu.  

11 komentářů:

  1. Je to strašne dobré. Samozrejme sa to skončilo v tom najlepšom, ale aj keby nie, aj tak budem netrpezlivo čakať na pokračovanie. Ďakujem za kapitolu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Strašně dobré"? Tak to se cítím poctěn. :-) Protože to si konkrétně o téhle kapitole vážně nemyslím. Taky když jsem napsal asi půlku, trvalo možná měsíc, než jsem se k ní vrátil. Nenapadlo by mě, že se tenhle příběh rozroste na aktuálních skoro padesát stran. :-D

      Vymazat
  2. Priznam sa, ze bdsm ma vobec nelaka a ani nezaujima, ale ty pises tak zaujimavo,priam filozoficko-psychologicky a pekne, ze v tvojom podani to bude urcite literarny zazitok. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na bdsm asi nejvíc baví to, co není vidět. :-) Je to emocionální smršť, ale pro samý pouta a biče to na první pohled není zřejmý. Ale já nejsem typický milovník bdsm, pet-play je taková svébytná podkategorie, daleko hravější a láskyplnější než jiné "verze". Vlastně ani nejsem bůhvíjaký masochista, u mě to všechno probíhá na emocionální úrovni. Takže snad vydržíš až do konce. :-)

      Vymazat
    2. Ved to, ze ty si zaruka toho, ze je to hlavne emocionalne ako fyzicke, je dovod, ze si urcite precitam :-)

      Vymazat
  3. Ach, ďalší príbeh :) Naozaj sa teším na pokračovanie už len kvôli tomu, ako píšeš. Je to niečo úžasné a vo mne zanecháva hlbokú stopu :)
    Zároveň som si chcela prečítať niečo z tvojej staršej tvorby, konkrétne Chmurolovce...ale nevydalo.Dosť ma naštvalo, keď som sa nedostala ďalej ako po 4. kapitolu. Prosím, oprav odkazy aby sa dalo toto dielo čítať. Mrzelo by ma prísť o niečo tak úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, díky za upozornění, nějak jsem zapomněl, že jsem to kdysi upravoval, ale nedodělal. :-) Snad zítra bych se na to mohl podívat.

      Vymazat
    2. Moc sa tešim až sa do toho budem môcť znovu pustiť.

      Vymazat
  4. Když jsem přišla s koncem ODG o všechnu Tvou tvorbu, drahé Psisko (snad Tě tak mohu oslovovat), měla jsem dojem, že to nepřežiji.
    Proto mě tyhle stránky vyhnaly tepovou frekvenci do závratných výšin a nová povídka... to je vyloženě na infarkt.
    Líbí se mi, jak by se mi sakra někdo od Psiska mohl nelíbit? Zcela netrpělivá vyhlížím další kapitolu.
    A též velmi uctivě děkuji za zlepšení jinak ošklivého dne. Klaním se Tvé fantazii, jsi dokonalý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky uctivě děkuji za vylepšení dne. :-) I mě mrzí konec ODG, ale nemám s tím nic společného, od vzniku Ivory Doghouse byla správcem ODG jen Alane. Nevím ani, co s ní je, už dlouho s nikým nekomunikuje.
      Jinak kapitoly se budu snažit přidávat obden, snad se nezaseknu při psaní. Bohužel je mi teď dost špatně, už skoro 14 dní se nemůžu zbavit nemoci, možná zítra dostanu druhý antibiotika, takže teď u toho psaní moc dlouho nevydržím, hned mě všechno bolí. Pořádně mě to štve, protože mám zrovna dost vášnivý poměr se svou Múzou. :-)

      Vymazat
    2. Je to prostě jen škoda... třeba z Tebe jednou vyloudím aspoň některé kousky.
      To mě upřímně mrzí, doufám, že se brzy uzdravíš. Nepodezírej mě, že si to přeji jen proto, abychom měli Jelena :-D

      Vymazat