úterý 27. října 2015

Jelen s cínovými parohy: 2. kapitola

Mistr a Magdalena

5 komentářů:

  1. Chudák štěňátko, upřímně ho lituji, ale už se nemohu dočkat toho, až nahradí Micinku. Ehm. Čaj a pravidelná porce zvrácenosti (jen v tom nejpozitivnějším slova smyslu!) dělá den.
    Nezbývá než Ti poděkovat za dávku dokonalosti, na konci bude třeba jít na odvykací léčbu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč (to je prosím reakce na ten čaj a porci zvrácenosti :-). I když já jsem závislý spíš na sladkostech než na čaji (nebo kafi). Zrovna tu asi tři hodiny trpím, protože mě honí mlsná a doma nic není. :-D No, večer se stejně nemá jíst nic kalorickýho... Večer by se měly páchat ty zvrácenosti, aby člověk vydal poslední zbytky energie a neukládal si je přes noc "na horší časy". :-D

      Vymazat
    2. Moje čaje se obsahem cukru nezadržitelně sladkosti blíží. Protože nejsem žádná gurmán vychutnávající si delikátní chuť bílého čaje s pomerančovým nádechem a piju z otlučeného hrnku ovocné čaje, ve kterých se sáček louhoval moc dlouho a na krabici měl nějaké přemrštěně barevné ovoce.
      Absence cukrovinek mě mrzí, je tedy příležitost páchat (napsala jsem píchat, to je vidět, na co myslím) zvrácenosti s Múzou, když teď prožíváte tak vášnivý vztah. Já vím, není to tak úplně ono, co se týče výdeje energie a dalších jiných... drobností... ale jak pravil klasik, lepší než drátem do oka.

      Vymazat
  2. Mne je micinky ľúto, ale tak to chodí, keď chce niekto viac ako môže mať, tak o to potom s najväčšou pravdepodobnosťou príde:( nemyslím si, že by pán veril, že šteniatko ho môže nahradiť... len nevedel asi kam tú svoju mačičku dať aby o ňu bolo postarané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úskalí vztahu s ženatým mužem - milenka z něj má to lepší, ale nemá z něj úplně všechno. :-) I když milenka-mazlíček je taky něco úplně jinýho, to není jako manželka-v-posteli-taky-dominantní.Jó, mezilidské vztahy jsou spletité. :-D (Kdysi jsem četl úvahu, proč se říká "mezilidské vztahy", když by stačilo jen "vztahy". Autor tvrdil, že vztahy jsou vždycky mezi lidmi. Ale já bych to tak nepaušalizoval. Já mám velice "plodný" a dynamický vztah se svým psem. :-D No a když je někdo lidské zvířátko.... dá se ještě mluvit o mezilidském vztahu? :-)

      Vymazat