čtvrtek 29. října 2015

Jelen s cínovými parohy: 3. kapitola

Dešťový sob

Číst kapitolu zde

6 komentářů:

  1. Máš tak skvělý styl psaní, že bych nejraději přečetla všechno jedním dechem =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Díky. :-) To jsi asi v téhle chvíli jediná.

      Vymazat
  2. Víš, že jsem chvíli vážně uvažoval, že si vygooglím Caffé Reindeer? :) Ale pak mi došlo, že i kdyby takováhle kavárně existvala, změnil bys název, stejně jako u Galerie (Ateliéru). Ty jeden mystifikátore! :D
    A promiň, že píšu až teď. Mám taky nemocný štěně.
    -- Bezejmenný kouzelník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky omluvuju. :-) Nechť se tvé štěně brzy uzdraví!
      (Hele, kdyby v Praze existovala skandinávská kavárna, tak jsem tam pečenej vařenej. Ale musí mi stačit IKEA. :-( :-)

      Vymazat
  3. Tá kaviareň sa mi páči:) a mám chuť na... čokoládu, kávu a niekoho kto ma objíme:) píšeš tak krásne, že potom človek v tom príbehu nájde a uvedomí si, že aj on chce takého páníčka, ktorý by sa rád postaral...
    Aj preto Ťa tak veľmi rada čítam, lebo ma vtiahneš do deja a chvíľočku žijem iný život v inom svete...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že takového páníčka by odmítlo jen velmi málo lidí. :-) I když možná že zrovna Renar by nevyhovoval každému. Ale já ho miluju. :-)

      Vymazat