středa 15. října 2014

Psisko na bdsmweb.cz

Po všech těch letech vystupování pod spoustou jmen mám najednou potřebu sám sebe nějak "sjednotit", abych se sám sobě "nepoztrácel". Přiznám se totiž, že občas přemýšlím nad tím, jak se vlastně jmenuju, a dostávám se do situací, kdy nevím, jak se představit. Jsem zkrátka Psisko. Je zvláštní, že jsem nakonec skončil u jména, které vlastně ani jménem není.
Ještě před tím, než se historicky znemožním a vydám první kapitolu nový povídky, bych chtěl propojit tenhle blog se svým účtem na bdsmwebu. Mít tu další část svého Já, aby nebyla tak odtržená od zbytku (byť zrovna tahle část se taky zove Psiskem :-). Ne že bych se teda na bdsmwebu nějak přehnaně angažoval... Poslední článek pochází z 6. července. Začínám mít pocit, že nejspíš tak úplně nepatřím ani mezi úchylata, protože si nepřipadám "úchylný". Mnohem radši o sobě říkám, že jsem přírodní. :-) Tenhle přívlastek se mi líbí víc.
No nic. K věci. Tohle je odkaz na jeden ze dvou příspěvků uveřejněných na zmíněném webu (pozor, je 18+!). Dávám sem odkaz pouze na něj, protože druhý článek jsem publikoval i tady (Pes bez obojku), tudíž přesměrovat na něj netřeba. 

2 komentáře:

  1. Drahé psisko, na výše zmíněných stránkách na Tebe od včerejšího večera čeká vzkaz...
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ah, promiň, já tam skoro vůbec nechodím. Ale už jsem ho našel. :-)

      Vymazat